صفحه اصلی > صفحه ی نمایش خبر دانشگاه 

سایز متن



قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دستیاری پزشکی سال 1398 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

لطفا جهت اطلاع از جزییات ادامه مطلب را مطالعه فرمائید.
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دستیاری پزشکی سال 1398 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج



زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

 

زمان ثبت نام : از تاریخ 14/5/98 لغایت 15/5/98

مکان : یاسوج، جنب بیمارستان امام سجاد (ع)، پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام :

 

1 - ارائه اصل پرینت اینترنتی در ارتباط با قبولی در آزمون پذیرش دستیاری

 

2- ارائه اصل مدرک مقطع پزشکی عمومی

 

3 - اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمام صفحات آن

 

4 - اصل کارت ملی و دو سری کپی از آن

 

5- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی یا کفالت دائم زمان صلح و سایر معافیت ها جهت برادران

 

6 - اصل و کپی کارت نظام پزشکی

 

7 - اصل و کپی پروانه دائم پزشکی

 

8 - اصل و کپی گواهی اتمام طرح نیروی انسانی و یا معافیت از آن

 

9 - نامه تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

10 -عکس رنگی جدید 4*3؛ 6 قطعه

 

11 - جهت کارکنان نیروی های مسلح ارائه معرفی نامه از بالاترین مقام یگان نظامی مربوطه مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط در رشته پذیرفته شده الزامی می باشد.

 

12 - جهت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها ارائه معرفی نامه از بالاترین مقام مسئول اداری مبنی بر موافقت بدون قید و شرط با ادامه تحصیل در رشته پذیرفته شده و ارائه حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق در طول مدت تحصیل الزامی می باشد.

 

13 - تنظیم سند تعهد محضری جهت پذیرفته شدگان سهمیه آزاد و مناطق محروم با هماهنگی امور حقوقی و مدیریت امور آموزشی دانشگاه و ارائه اصل آن

 

مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

 












نسخه چاپی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





نسخه چاپی صفحه

آمار مراجعه کنندگان به وب سايت

بازديد کنندگان آنلاين:10
بازديد امروز سايت:895
بازديد اين صفحه:1488289
تعداد کل بازديد:9466872

آدرس:

ياسوج-بلوار شهيد مطهري-دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

تلفن تماس:

074-33337230-31

دورنگار:

074-33337230

انجمن ها


انجمن سلامت دانشگاه