صفحه اصلی > راهبرد مشارکت 

سایز متن

مراجعین محترم؛

بدین وسیله راهبرد مشارکت پورتال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از این راهبرد مشارکت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، راهبرد مشارکت دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت ها و تعهدات:

  1.  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش ثبت درخواست ها و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
  2. سامانه ملی 190  به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.
  3. حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت (ارتباط با ریاست دانشگاه) و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
  4. جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می توانید از طریق منوهای موجود در صفحه اصلی سایت دانشگاه به وبگاه مربوطه همان قسمت مراجعه نمایید.
  5. تارنمای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در صورت عدم وجود مشکل مخابراتی بصورت شبانه روزی در دسترس شما عزیزان می باشد. تلاش خواهد شد بروزرسانی های فنی وبسایت در کمترین زمان ممکن بر روی وبسایت اعمال گردد.
  6. تلفن گویای 31-33337230-074 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز می باشد.
نسخه چاپی صفحه

آمار مراجعه کنندگان به وب سايت

بازديد کنندگان آنلاين:11
بازديد امروز سايت:2681
بازديد اين صفحه:335
تعداد کل بازديد:9951612

آدرس:

ياسوج-بلوار شهيد مطهري-دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

تلفن تماس:

074-33337230-31

دورنگار:

074-33337230

انجمن ها


انجمن سلامت دانشگاه